sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Minä+7



Tällainen tulla tupsahti Luettua -blogista. Tattista vaan päivänpiristyksestä!
Pelin henkeen kuuluu paljastaa 7 asiaa itsestä.

1. Voisin syödä viikottain tomaatti-mozarella-basilika-leipiä. Ja itse asiassa syönkin. Ainekset joudun ostamaan salassa poikaystävältä, jonka mielestä tämä addiktio ei voi päättyä hyvin. Ja ei se varmaan päätykään. Luultavasti kyllästyn joku päivä niin pahasti etten voi ikinä enää syödä yllämainittuja ruoka-aineksia.

2. Kun näen jonkun roskaavan, tulen vihaiseksi.

3. Haluaisin kirjoittaa päivittäin muutamat lauseet tekemisistäni Paulo Coelhon Viisaus-kalenteriin, mutta en vain jaksa. Onneksi kirjoitan sentään muutaman kerran viikossa. 

4. Haaveilen muiden ihmisten komeroiden siivoamisesta. Omat komerot on niin monta kertaa tarkastettu, ettei mitään poisheitettävää tai kierrätettävää enää löydy.

5. En ikinä jaksa katsoa uutisia ja se hävettää aina kovasti, kun satun muistamaan koko asian. Uutisboikotti johtaa nopeasti siihen, etten ikinä tiedä mitä missäkin tapahtuu. Kuulen aina viimeiseksi kaikesta:)

6. Tykkään katsella muotiin liittyviä kuvakirjoja. Esimerkiksi Sex and the City -sarjaan liittyvät kirjat ovat kovasti rakastettuja. Muotimaailmaan liittyviä chic lit -kirjoja en kuitenkaan jaksa lukea.

7. Haluaisin pitää enemmän lautapeli-iltoja kavereiden kanssa. Valitettavan usein on käynyt niin, että monet olisivat kutsuneet itsensä meille, mutta meillä on ollut muita suunnitelmia. Ehkä tilanne ratkeaisi positiivisesti niin, että itse kutsuisin porukan kokoon - ehkä jo ensi viikonloppuna:) 

Lopuksi lausahdan muutamille blogeille että onpas teillä kivat blogit ja käyn niitä mielelläni lukemassa.

4 kommenttia:

  1. Tosi hauska toi kohta 4. Mistä moinen haave? :D
    Mie rakastan lautapeli-iltoja, mutta niihin tuntuu olevan koko ajan vähemmän ja vähemmän aikaa.

    VastaaPoista
  2. Hanna: No mä oon jotenkin niin järjestelmällinen ihminen, että mua häiritsee hirveesti jos muilla on esimerkiksi turhaa rompetta komerot täynnä:) Jos katsoisin telkkaria enemmän, mun lempiohjelma varmaan olisi se missä ne naiset jyrää muiden koteja puhtaaksi:D

    VastaaPoista
  3. Sillä siisti vai himohamstraajat?

    Voisit tulla meille siivoamaan komeroita. Oon maailman huonoin heittämään tavaraa pois, joten osallistun varmaan vanhuksena tohon himohamstraajat ohjelmaan.

    VastaaPoista
  4. Netta: Voi olla ystävyys koetuksella, jos mä tuun heittämään sun roinia pois:D Mä en nimittäin tunne sääliä - kysy vaikka äidiltäni joka käy roskisdyykkaamassa tavarat takaisin, jotka oon heittänyt lapsuudenkodissa pois:D

    VastaaPoista